Известие

Collapse
No announcement yet.

Остави ме на пътя !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Остави ме на пътя !

    Карам си аз из главните улици и спирам на светофар пускам свободна скорост остават броени секунди до зелено,изведнъж ми светва лампа(инжекцион)..включвам първа подавам гас и колата изгасна.Правя няколко опита да запяля,но нестава..Избутах я някакси до един паркинг след което опитвам отново да запаля, пали от първия път държи 900 оборота..след около 3-4 секунди светва отново инжекциона, подавам гаста и колата моментално гасне (няколко такива опита едно и също...) Опитах да я оставя да поработи на място,чаках я няколко пъти по 3-4 минути , но един и същи ефект- лампата си свети и като подам гаста колата гасне !

  • #2
    Датчик на колянов вал може би
    Най-добре първо на диагностика.
    Alfa 156 1,6 TS ex
    Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
    Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

    Comment


    • #3
      до ся който са е оплакал от този проблем се е било датчик на колянов вал

      Comment


      • #4
        Днес отивам, паля си я все едно нищо не е станало.. покарах я , вдигна 90 градуса след което отидох на диагностика и нищо..грешка на ламбдата коята се изчисти ! Тези дни ще карам на страх и така .

        Comment


        • #5
          Ако е от датчика на коляновия вал няма да я караш дълго Аз имах такъв проблем преди месец-два и тъкмо си мислих, че се е оправила и хоп на ново
          Проблема се реши с подмяна на датчика.
          Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
          Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
          JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

          Comment


          • #6
            По принцип когато се скапе датчика колата гасне на топло, изтине ли си пали веднага и така докато загрее отново.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Djalev Покажи съобщение
              Днес отивам, паля си я все едно нищо не е станало.. покарах я , вдигна 90 градуса след което отидох на диагностика и нищо..грешка на ламбдата коята се изчисти ! Тези дни ще карам на страх и така .
              Отивай да мериш налягане и дебит на бензинова помпа.
              И грешката на диагностиката каква излезе само от ламбдата ли
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                Отивай да мериш налягане и дебит на бензинова помпа.
                И грешката на диагностиката каква излезе само от ламбдата ли
                Излезе и на дебитомер изчисти ги и двете , направих едно кръгче, понастъпих я след което пак я закачи и нямаше грешки !

                Comment


                • #9
                  Ако е от холския датчик на кол вал, ще го изпише като грешка, оня ден ми се случи, смених го и никакви ядове......може би нещо друго те трови...
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Я пробвай да запалиш колата с изключен дебитомер
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Я пробвай да запалиш колата с изключен дебитомер
                      Мда, това ми е другото интересно нещо - пробвам почти всяка кола с която разполагам, мисля че от общо 10, 3 запалиха, като едната беше моята първата двойка.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Я пробвай да запалиш колата с изключен дебитомер
                        Това ще реши ли проблема?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          Това ще реши ли проблема?
                          Поне може да го насочи към нещо.
                          На мен ми се е случвало на Фолксваген-бензин,изсключвам дебитомера и нищо.След това нов,и пак едно ГОЛЯМО нищо.И накрая се оказа дебитомера,но е трябвало повече от двайсетина минути да поработи за да може да си влезе в нормите,а и с компа нищо не помогна.
                          Та мисълта ми е,че всичко е възможно,ама пак до майстор трябва да се добере.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment


                          • #14
                            Както сам каза - нищо няма да реши...

                            Comment


                            • #15
                              Два дни каране откакто стана проблема още несе е повторил !

                              Comment

                              Working...
                              X